woensdag 2 november 2011

Al een jaar lang aan de flock

Al een heel jaar ben ik samen met mijn zakenpartner bezig met strijkvelours oftewel flock. We staan op markten, runnen een webshop en we geven workshops. We hebben al heel wat enthousiaste volgers. 
Deze week van ons 1 jarig bestaan besteed ik ieder blog aandacht aan Redesign your shirt of blouse of ......... 

Uitgangspunt: een kindertekening



De oudste tekent zo af en toe al leuke dingen. Dit huisje heeft hij naar een voorbeeld nagetekend. Een heel eenvoudige tekening en daardoor heel geschikt om als aanleiding voor een flockapplicatie te gebruiken. Je kunt de tekening makkelijk in vlakken overzetten. Zie hier het resultaat: het shirt omgeven 
met bloemen uit de tuin (en dat begin november).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.