zaterdag 19 november 2011

aandacht maakt het verschil

Voor het debat : Aandacht maakt het verschil, was ik gevraagd om de zaal aan te kleden. Een grote zwarte doos van 7 meter hoog. Met minimale middelen is er een sfeervol geheel ontstaan.


Aan beide zeiden van het projectiescherm oranje organza doeken met daarop het beeldmerk, uit karton, van de Imme. Als eenvoudige aankleding een open sokkel met daarop een'bloemstuk' van takjes berenklauw en houten kookbestek.Dit laatste is een beproefd object, eerder gebruikt in de etalage van de Imme (wie wat bewaard heeft wat).

De mannen Bob Hutten, directeur Hutten Catering en Rob Maessen , stafmedewerkr Provincie Noord-Brabant waren super. Waar gaat eten eigenlijk over? Wat zijn voedingswaarden? Behalve wat we kunnen meten in het laboratorium  is het meer samen zijn, tijd voor elkaar hebben en eerlijk echt eten tot ons nemen. Ik werd geraakt door twee mooie, goede verhalen die mijn overtuiging over eerlijk eten versterkt hebben.


aankleding zaal de nwe Vorst voor debat

sfeervol geheel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.