zaterdag 5 november 2011

restjes strijkvelours



Kiezelstenen kader, van allemaal restjes. 
Ik ben van restjes strijkvelours afgeronde stukken gaan knippen, bewust niet vierkant. Deze heb ik in een kader gelegd en in de tweede ronde een ander kleurtje er bovenop. Het bijkomend voordeel is dat deze vormen goed blijven zitten. 'Scherpe hoeken' hebben de neiging om los te gaan (zoals bij stickers), al pers ik dit vaak (zelfs na een wasbeurt) gewoon weer na en zit het alsnog goed vast.


Van oranje overschot ben ik vissen gaan knippen. Ik heb me laten leiden door de vormen die de stukjes hadden. Oogje erin slaan met een holpijp en daar zwemt een school met bijzondere goudvissen. Voor sjablonen van zo'n soort vissen zie onze webshop.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.