zondag 26 mei 2013

robots van resten hout

Op school stonden nog 6 dozen hout klaar om wat mee te doen. Allemaal verschillend van maat maar ook van dikte en hardheid. 
Timmeren was geen optie. 

Voor iedere groep 6 verzon ik iets anders afhankelijk van het beschikbare hout. Deze groep ging op een plank van ongeveer 30 bij 30 cm een robot maken, in een reliefvorm. In eerst instantie wilde ik alles laten beplakken met papier(maché) maar toen ik de resultaten zag vond ik dat zonde van de mooie verschillende soorten gebruikt hout. Ik bedacht dat het beplakken van de onderplaat met zilverpapier een mooi beeld zou geven. 
Volgende week zien jullie wat het zilvereffect is en wat de andere groepen 6 aan het maken zijn met hout en papier-maché.







1 opmerking:

  1. wat ziet dat er leuk uit Marjo, ben benieuwd wat het zilverpapier gaat doen. Groet, Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.