vrijdag 17 mei 2013

kwartet als kado, 12,5 jaar later

Kwartet als kado

Goede vrienden vierden hun 12,5 jarige huwelijk met een leuke middag met volop speelmogelijkheden voor de kinderen en lekker eten voor allen. 

De herinneringen aan de bruiloft werden opgehaald met het trouwalbum, het receptenboek en ook een kado van mij. Ik wist niet dat ik er zoveel werk van gemaakt had. Ben bij beide ouders kinderfoto's gaan vragen. Ben op pad gegaan om in de Peel de oude scholen van beide te fotograferen, om zo een kwartet samen te kunnen stellen. Ouders, woonhuizen, scholen, hobby's , sporten, kinderfoto's allemaal thema's voor een huwelijkskwartet.

Alle foto's verkleind laten printen bij de kopieshop was toen nog een kostbare aangelegenheid. Mooie patroontje voor de achterkant gevonden bij de papierwinkel, een passend doosje erbij gemaakt en tot slot alles gelamineerd.
Na 12,5 jaar nog steeds leuk om te zien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.