zaterdag 30 maart 2013

9 voorwerpen

In december kreeg ik bij Cordares 9 voorwerpen 
met de vraag of ik daar een geheel van te maken.
In het kader van 'catch you in the picture' luisterde ik naar 9 dames en heren. 
Waar staat dit voorwerp voor en wat zegt het over je?
Alles ging mee naar huis om er een geheel van te maken.


Ik kreeg van alle negen ook nog 
een studioportret (deel van het programma) en een citaat.
Alles moest een geheel worden maar ook weer los kunnen.
In mijn hoofd en atelier ging ik aan de slag. 
Probeerde van alles en kwam tot dit:


Hieronder zie je het geheel, losse kistjes met luikjes van portret en quote.
Met achter/tussen de luikjes het voorwerp.
Ik kwam alleen een meubeltje te kort aan de rechterkant, 
dat ga ik dadelijk extra maken.
(dat heb je wel eens als er teveel op het laatste moet gebeuren en 5 deadlines in 1 week na maanden van rust op werkgebied) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.