maandag 19 augustus 2013

nostalgie

Ik was behalve in Londen nog nooit in Engeland geweest. Behalve lelijke bedrijven terreinen, hele klein achterbuurthuisjes zagen we mooie landschappen vol heggen en muurtjes, indrukwekkende kerken en nog veel meer. Ik was ontroerd bij het zien van een echt oude ijssalon uit de jaren 60. Het had de tand des tijds en vele trends overleefd. Mooi van kleur en prachtige spiegels en overal glimrandjes. Wij dronken er coffee en black tea.




Tegenover een groot nieuw winkelcentrum zag ik deze sleutelmaker, gewoon in een kar. Met prachtige prijslijsten aan de voorkant. Nostalgie op de straat. Ik geniet vaak meer van het oude dan het nieuwe. Ben ik daarom zo'n verzamelaar en kan ik geen kringloopwinkel weerstaan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.