maandag 22 juli 2013

afstuderen fontys beeldend

Het is al drie weken geleden maar ik wil het jullie niet onthouden: 
De afstudeerexpostie van Fontys ABV in een oude fabriek aan de Rozenstraat. Ik zag slechte, middelmatige maar ook goede dingen. 
Die laatste wil ik met jullie delen:

Een stadbunke
In de Pont is ook mooie werk van hebt te zien nu
door Stijn Bles





Fraaie grafische dekseltjes van luciferdoosjes
in de vorm van een historische jurk
Ida Dijkstra


Klein en fijn
Nucha van Dijck 

mooie mozaiek van spiehoutjes
Marieke Latijnhouwers


tekening en performance in een
Kimberley van Uden 



vrolijk assemblagewerk door
Celine Esther Buntsma

1 opmerking:

  1. He wat leuk, ik sta er ook bij! Kom er alleen een beetje laat achter, maar bedankt!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.