zondag 21 april 2013

museum in de voorkamer

De afgelopen weken ben ik een paar keer met de mannen naar het textielmuseum geweest. De oudste bedacht dat hij een museumpje in de voorkamer wilde maken. Hij is niet zo'n tekenaar en hij had eigenlijk te weinig eigen werk om op te hangen. Het vele tekenwerk van zijn broer werd tevoorschijn gehaald en zo plakte hij een hele hoek vol. Bij elkaar werd het een mooie expositie. Hij was van plan zelf ook flink te gaan produceren maar dat bleef bij een idee. 
De jongste maakte met zijn rode vingerhaak koord de laserstralen van  het alarm.Na een week was ik de touwen voor de ingang wel zat. Gelukkig wilde ze het toen gebruiken voor een katrollift (aan de trap) voor de knuffels en werd mijn probleem vanzelf opgelost.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.