woensdag 11 januari 2012

om en om over de post

Met een vriendin uit Limburg ben ik drie jaar geleden begonnen 
met maandelijkse brievenbuspost. 
We maakten ieder een klein werkje dat door de brievenbus past 
en stuurde dat op.
 Ieder van ons maakt daar een reactie op 
en zo ontstaan twee beeldende "verhaallijnen".
Hier zie je onderdelen van de eerste twee lijnen. 

Ondertussen zijn we opnieuw gestart.
Iedere eerste van de maand komt er weer een werkje bij. 
Ik vind het heerlijk om wat kleins te maken 
wat gewoon leuk is
en even zo leuk is het om iedere maand verrassende post te ontvangen.

Ik maakte er nooit foto's van maar 
vanwege dit blog ga ik daar per februari mee beginnen. 
Dus wordt vervolgd!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.