dinsdag 4 maart 2014

wa waren we onhandig

Maandag deden we twee keer mee met de Schaijkse carnavalsoptocht. 
We zijn geboren en getogen in dit Moesland en komen op carnavalsmaandag al jaren terug om mee te doen met deze geweldige optocht. 
Dit keer dus twee keer: van die eerste keer heb ik nog geen plaatjes, die komen later.

We waren onhandig, vooral de mannen dan.
Met die grote handen kun je helemaal niets, behalve leuk zwaaien.

En dan zakken de broeken ook nog eens af, wat een ellende.
Ik moest de broek steeds optrekken maar het bleek veel leuker om dit mensen (lees dames) uit het publiek te laten doen. Bij weigering kwam ik er aan te pas.
We hebben lol gemaakt en voor lol gezorgd: weer een geslaagde deelname.
De jury waardeerde onze deelname ook: 
van de 26 kleine loopgroepen werden we 6e.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.