maandag 31 maart 2014

kunstmix- een sprookje

Bij Factorium in Tilburg kunnen kinderen van 6 tot 12 jaar kennis maken met verschillende kunstdisciplines, onder de naam Kunstmix
(drama, dans, muziek en dit jaar ook beeldend).
Ik mocht 1 blok het beeldende programma verzorgen voor een gezellige groep van 6 tot 9 jaar.

Om aan te sluiten bij de andere kunstvormen heb ik gekozen voor het maken van een theatertje. Met de kinderen als acteur voor een echt decordoek.
Ieder kind koos voor een sprookje als thema. 
Na 8 weken hielden we een kleine expositie voor ouders, grootouders en broertjes en zusjes. We hadden meer dan 30 bewonderaars bij de expositie.
Het was een mooie en leuke afsluiting van 8 weken samen werken.
Met dank aan mijn stagaire Peet Lubbers.


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.