maandag 21 oktober 2013

brievenbuspost


Ik ben bijna vergeten mijn brievenbuspost van begin oktober te laten zien. 
Ik wil namelijk zeker weten dat de envelop bezorgd is voordat de ontvanger het in mijn blog kan zien. Ik kreeg het vierkanten gaat met vilten blokjes, knopen en schuine draden. Ik ging door op het gaas gegeven en vond een oud boekje wat ik vanwege de kaft bij de kringloop had meegenomen.



Met het nodig klemwerk plakte ik op de achterzijde 
van het boek mijn toevoeging.
Elementen uit de voorzijde liet ik terugkomen. Gaas werd gaatjes karton, geel en grijs en zwart komt terug in de veer en de vogelbroche.


 Maar ik hield niet genoeg rekening met de de gaatjes, de lijm kwam door de gaatjes heen en lieten de klemblokjes kleven aan het karton. Met wat trekken ging het los maar het karton was wel beschadigd dan maar een stippentape erover geplakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.