zaterdag 3 augustus 2013

gebrek aan papier

We vonden stukken hout op de camping, er werd daar gewerkt aan een nieuwe koeienstal. Na een paar boeken wilde ik weer wat maken (met alleen zitten, lezen, zwemmen, spelen, hangen en eten raak ik in en soort van depressie) Dus ik schilderde wat (alsof er geen papier voor handen was). De dagen erna wilde de jongste ook schilderen: een kabouter, een huis en later ook computerspelletjes. 
In het weekend/vakantie mogen de mannen angry bird spelen op de i-pod. Op de camping ontstond een serie van 5 computers allemaal met angry bird erop. Later hebben we nog een balspel bedacht a la angry bird: een viertal stoelen rondom een menselijk varken en dan maar hopen dat de stoelen geraakt werden en niet ik. 


huis op heel dik 'papier'


angry bird no 2


angry bird no 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.