maandag 22 oktober 2012

laatste flock Art etalage



Brigitte de Man maakte de afsluitende Flock Art etalage.
De shirts hebben we eerst meegehad naar de Bazouq en daarna mochten ze pronken in onze mooie etalage.






Titel: Wie ben ik?
Als uitgangspunt heb ik de voorgesneden flock rondjes
genomen. Ik wilde onderzoeken hoeveel verschillende
karakters ik kon ontwerpen, uitgaande van 2 maten rondjes. Ik heb de karakters ontworpen op de computer waarna ik ze in flock op de t-shirts heb gemaakt.
Het eerste waaraan de rondjes me deden denken was een krullenkopje. Dat kon natuurlijk extremer met een afrokapsel. Ook de ogen heb ik op verschillende manieren gemaakt waardoor je de ene keer een boos mannetje krijgt en de andere keer vrouwelijke ogen met oogschaduw. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.