donderdag 12 april 2012

streepjes shirts

Streepjes shirts zijn leuk maar met een applicatie erop nog veel leuker
Soms heb ik wat hulp nodig, een soort van startpunt. In de vorm van een plaatje, voorwerp of tekening.
De oudste wil niet alles meer dragen maar
 zoals het houten fruit zag ie wel zitten.
Twee peren was niet genoeg, samen verzonnen we de banaan er nog bij en toen werd het een gezicht. Vol trots zal hij deze gaan dragen. Voor de jongste maakte ik ook zoiets maar die volgt later.












En dan dit kleine plastic puzzelstukje. Zo eenvoudig van vorm.
Ik vergrootte het uit en grijs was wel passend (ook bij het shirt) 
maar toen bleek het toch wat flets, na een oranje slagtand kwam het mutsje erbij. Een staart als slinger en gekleurde nagels maakten het af.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.