zondag 15 april 2012

'nieuwe' commode

Mijn broer kreeg een tweede en had een kamertje in te richten. 
Ik had nog een commode over maar deze moest wel bij het oude bedje passen
 dat hij al had gekregen van een oom. 
De commode met 3 lades was wit, wat natuurlijk okee is maar ik wilde er wel iets leuks van maken.
Een tijdlang verzamelde ik verfstokjes van de verfwinkel. 
Zo mooi al die kleuren naast elkaar. 
Volop ideeën in mijn hoofd maar onder mijn handen wilde het niet lukken. 
Tot deze commode voorbij kwam. 
Ik gebruikte wit en de kleuren uit het bedje, de stokjes met zwart en blauw liet ik eruit.
Ik kortte de stokjes met de afkortzaag af en lijmde alles vast met houtlijm. 
Klem erop en 3 dagen laten was het klaar.  

Ik ben er trots op en mijn broer en vrouw blij met een origineel commode. 



1 opmerking:

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.