woensdag 1 februari 2012

post project februari

Begin januari kreeg ik dit werkje door de brievenbus. Ik heb dan een maand de tijd om een reactie te maken. Meestal kies ik een element uit mijn inspiratiebron en begin. 



 Ik wil doorgaan op het rechthoekige, de cirkel en het verbindingstouw.
Ik kreeg van een collega een soort dunne plakband rolletjes, 
heel oud maar ook uitgedroogd. 
Met de plakband zelf kon ik niets maar wel met de rolletjes. 
Na wat probeersels op karton vond ik deze twee houten doosjes 
en toen ging het snel. 
Welk rolletje in welk vakje, gaatjes boren, draadjes erdoor. 
Deze blijven niet mooi zitten en dan komen de t-raps tevoorschijn, 
gelukkig nog op voorraad in verschillende kleuren.
En hier het resultaat, 
licht van gewicht, 
past door de brievenbus en 
weer heel anders dan de vorige.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.