dinsdag 30 april 2013

herdenkings bordje

Ter gelegenheid van de laatste oranje verjaardag van mijn broer hebben de kinders een herdenkingsbordje gemaakt. Toevallig is dit al jaren op 30 april en vanwege de kroning van Willem-Alexander gaan we een bijzonder kado maken. Bij kringloop La Poubelle mochten ze een chique bordje met glimrandjes uitzoeken.
Na een snel schetsontwerp werd het portret van een koning op het bordje getekend. Daarna gingen ze met nagellak aan de slag.
 "Waarom mogen we geen groen of paars?"

Het schetsontwerp hebben we later met gekleurde reepjes karton versierd. Deze blijven thuis zodat ik niet jaloers wordt op mijn eigen broer.

ontwerp van de oudste 

ontwerp van de jongste

koning met rode baard

koning met witte baard

1 opmerking:

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.