zondag 25 november 2012

redesign a shirt


Vorige week organiseerde Brabant 2018 samen met Colin een talentenpool met als thema: duurzaamheid. Namens reDesignyourshirt gaf ik daar een workshop. 7 studenten gingen aan de slag met een oud shirt. 

Wat kan je nog met een t-shirt als je het niet meer wil dragen omdat het oud, versleten of uit de mode is? Voor ideeën ging ik zoeken op Pinterest waar ik veel leuke vormen van hergebruik vond.

Met deze ideeën als basis en wat lef werd de schaar gezet in het meegebrachte shirt. Aan het einde bleek iedereen blij verrast met de resultaten.

collier van kaki shirt

hippe slabber

50 tinten grijs shirt

boodschappentas

ketting/sjaal

kanten kraag van hemdje naar jurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.