vrijdag 1 juni 2012

op de post

De maand is weer voorbij en doe ik weer wat op de post naar Limburg. 
Vorige maand kreeg een weefwerk van vilt en potloodjes.

Potloodjes, die zijn mooi en ik ging aan het snuffelen in mijn atelier.
 Toevallig had ik laatst mijn schrijfgerei bak gesorteerd en vervangen voor doosjes per soort (pennen, stiften, scharen, mesjes) en potloden. 
De oudste en meest geleefde exemplaren koos ik uit. 
En stukje bij beetje bouwde/ lijmde ik alles aan elkaar. 
Fijn dat al die potloodjes nu een ander doel krijgen maar nu wordt mijn spaardrift van oude geleefde potloodjes weer aangewakkerd want stel ik wil nog zo iets maken.
Snel naar de kringloop of heeft iemand voor mij nog wat liggen?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik hoor graag wat je van mijn blogbericht vindt.